Converse, nikdy nekončiaca klasika

Spoločnosť Converse má jedinečný podiel na uvedení obuvi z plátna. Odkaz na slovo „jedinečný“ je v tejto súvislosti spôsobený skutočnosťou, že žiadna iná značka obuvi nemala taký výrazný vplyv na spotrebiteľov. Plátenky zostávajú zďaleka najvýhodnejšou obuvou medzi mnohými značkami obuvi, ktoré prišli a odišli. Značka Converse je ľuďom známa už viac ako storočie a je logické, že to bolo možné iba vďaka obrovskej kvalite a dôvere, ktorú ľudia v túto značku majú.

Spoločnosť Converse, ako značka, dokázala pokračovať v tejto fantastickej popularite už od jej zavedenia. Je všeobecne známe, že pokiaľ značky nedokážu neustále inovovať a neustále prichádzať s novými výrobkami, nedokážu udržať záujem trhu. To bolo hnacou silou mnohých kreatívnych módnych kampaní a obuv bola stále viac považovaná za jej dôležitý doplnok.

Spoločnosť Converse prešla mnohými takýmito zmenami počas svojej cesty, keď sa musela prispôsobiť stále novším a meniacim sa požiadavkám zákazníkov. Zakaždým sa im podarilo splniť tieto očakávania prostredníctvom svojej ponuky kožených, semišových a plátených kolekcií. Converse sa v 30. rokoch minulého storočia podpísala pod vysoko úspešné tenisky značky Chuck Taylor All Star. Tieto tenisky boli skvelou propagáciou pre basketbalový šport. Ich pôvodné logo hviezdy zostalo silné a doteraz sa nachádza na všetkých topánkach vyrobených pod sériou “All Stars”.

Čo robí Converse One Star tak výnimočným?

Je to základný faktor jednoduchosti a pohodlia platených tenisiek, ktoré ich katapultovali tam, kde sú dnes. Plátno, ako materiál, je veľmi odolné, ľahko sa udržuje čisté a má nízku hmotnosť, vďaka čomu je ideálne pre rôznorodé nielen športové aktivity. Značka zaistila, že udržala záujem medzi mládežou tým, že každý rok vychádzala s novými štýlmi. Časom priniesla živšie farby a občas vydala aj špeciálne edície svojej obuvi.

Spoločnosť Converse musí byť vďačná svojmu tímu štylistov za to, že značka dokázala kombinovať klasický vzhľad a prispôsobovať sa modnym trendom v priebehu času. Napríklad, keď uviedla na trh sériu Pony /členkové vychádzkové plátenky/, upútala tým pozornosť zákazníkov v celej Európe a Amerike, kde pomerne rýchlo získala podiel na trhu. Tajomstvo úspechu Pony spočívalo v jeho jedinečnom štýle. Spoločnosť Converse túto značku po niekoľkých rokoch znovu inovovala do nového štýlu a zaradila ju medzi klasické série.

Ostatné značky ako “No Name” a “Vans” sa pokúšaj nadviazať na úspech tejto dominatnej značky zameranej na produkty pre tínedžerov. V ich sortimente sa teraz nachádzajú aj odevy na voľný čas a papuče. Spoločnosť Converse One Star si v priebehu rokov dokázala udržať svoj podiel na trhu vďaka svojmu dôrazu na kvalitu a trvanlivosť.

36,00 
84,00 
62,00 
57,00 
55,00 
53,00 
47,00 
47,00 

Dámske Tričká s krátkym rukávom

Converse – Tričko farba: ružová

23,90 

Dámske Tričká s krátkym rukávom

Converse – Tričko farba: čierna

29,90 

Dámske Tričká s krátkym rukávom

Converse – Tričko farba: biela

29,90 

Dámske Tričká s krátkym rukávom

Converse – Tričko farba: čierna

23,90 

Dámske Tričká s krátkym rukávom

Converse – Tričko farba: biela

23,90 

Dámske Na voľný čas

Converse – Nohavice farba: ružová

41,90 

Dámske Tričká s krátkym rukávom

Converse – Tričko farba: čierna

23,90 

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *